A történetünk

A Tutti Juice egy beteljesült álom, a mi „szerelem termékünk”. 

Ha röviden össze kellene foglalnom a márkát, azt mondanám: A fogyasztók álma! Mivel nem óriás, multinacionális „öltönyös” embereknek az újabb sablon üdítőital márkája, hanem két fogyasztó egyedi ízlésének a megvalósulása. Két fogyasztónak, akik nem a mintát követik, nem Nielsen számokból informálódnak, hanem saját utat keresnek és újdonságokat szeretnének üdítőital formájában létrehozni. 2018-ban ez még csak álom volt, mára már valóság. Egy olyan valóság, amit a fentebb említett multinacionális vállalatok MÁSOLNAK!

Mi is pontosan a Tutti és hogyan is indult ? Engedjétek meg, hogy kifejtsem bővebben…

Fiatal korom óta rajongok a tutti-frutti ízért. Sajnos ezért rengeteg energiaitalt ittam, napi 5-6 dobozzal is, csupán az ízük miatt. Ez az évek alatt betegségeket kezdett okozni nálam, így le kellett állnom a rendszeres fogyasztásukkal, azonban az íz nagyon hiányzott. 

2018-ban a párom, Kinga azt mondta nekem, hogy csináljunk mi egy üdítőitalt, amit nyugodtan lehet fogyasztani, isteni tutti-frutti ízű és ugyanúgy a cool, fiatalos megjelenést tükrözze, mint az energiaitalok. Viszont azokkal ellentétben egy alternatív, egészségesebb változatban.

Mondtam neki, hogy ez mind szép és jó, de 2 fiatal hogyan kezdjen el a nulláról felépíteni egy üdítőt? Így a dolgot elvetettük, de elültette a bogarat a fülembe… Pár hétre rá elkezdtem keresgélni, nézelődni, olvasgatni, hogy hogyan is lehetne egy ilyet létrehozni. Mivel kis piackutatást is végeztem, arra jutottam, hogy nem vagyok egyedül, hiszen sokan szeretik a tutti-frutti ízt, de nem isznak energiaitalt, mert pl. várandósak, fiatalok vagy koffeinérzékenyek. 

Több mint egy évet dolgoztunk az első Tutti Juice üdítőn. A formulát és a design-t is mi magunk álmodtuk meg, mindeközben szuper embereket, csapatokat ismertünk meg és végül úgy döntöttünk, hogy belevágunk.

Minden pénzünket összeszedve legyártottuk az első adagot 2020 januárjában. Életünk egyik legszebb pillanata volt, amikor a gyárból kihoztuk az első doboz Tutti-t. Ekkor azt hittem, hogy „kész is, mehet a polcra, ez már innen könnyű lesz”. Hát rosszul hittem… 

Azóta már tudom, hogy betenni a boltok polcaira egy terméket épp oly nehéz, mint nulláról, saját receptúrával, designnal egy terméket legyártatni, főleg az üdítőital piacon. 

Ha sikerült is felvennem a kapcsolatot egy bolti beszerzővel, az első kérdése az volt, hogy miért vegyem le a kólát vagy gyömbért a kínálatból, amit ismerek, évtizedek óta forgalmazok és tudom, hogy sokan fogyasztják… Szinte minden helyről elzavartak, sőt, alig tudtam felvenni a kapcsolatot a multikkal. 

Megfogadtam egy tapasztalt Coop-os vezető tanácsát, aki azt mondta nekem: „Gergő, ha az ajtón kidobnak, mássz vissza az ablakon”. Így is tettem! Addig mentem, amíg nagy nehezen az egyik régiós hálózat azt mondta nekem, hogy „oké, veszünk párat és kitesszük a boltba, majd ha nem megy visszaveszed…”. A mai napig őrizzük az első dobozt, amit egy miskolci Szuper Coopban vettünk! 

Szerencsére nem csak mi vásároltuk, hanem nagy gyorsasággal el is fogyott, pedig polci kihelyezése is alig volt a 11 boltban, ahová bekerült. 

Ez 2020 februárjában volt, így meneteltünk a hálózaton belül, amíg nyárra már 44 boltban vált elérhetővé a termék! Ez a nyár óriási fejlődést hozott nekünk, mivel elkezdtük kiépíteni a megyei partnerségeinket, akik disztributálták a termékünket. Mindeközben sikerült egy másik nagy magyar hálózathoz is bekerülnünk, így a CBA, Príma budapesti üzleteiben is megjelent a termék. Hogy hogyan? A kereskedelmi igazgató úr adott nekem 5 percet, hogy bemutassam a terméket és meggyőzzem arról, hogy nekik ez kell! Sikerült…

2020 végére a független kisboltokba is eljutott az üdítőnk, online webshopunknak és megyei partnereinknek köszönhetően, akikkel együtt építettük a piacot. 

2021 elején sikeresen áttörtük a multik kapuját is és az év végére elmondhattuk, hogy az ország már minden területén kapható a Tutti Juice, 199 Ft-ért! Eközben mi folyamatosan fejlesztettünk és új termékeken gondolkodtunk, így 2022 elején piacra dobtuk és bemutattuk a 2. állandó termékünket, a Tutti Juice TEA-t. Második termékünk is újítás a magyar piacon, hiszen végre nem egy szokásos barackos, citromos jegestea, hanem egy amerikai sweet-tea formulát hoz el kis hazánkba, párosítva a tutti-frutti ízünkkel. 

Ekkorra már a magyar és nemzetközi cégek is felkapták a fejüket és sajnos elkezdték másolni a termékünket, hiszen látták a sikereinket. Nem zavart, sőt büszkévé tett, így mi továbbra is előre mentünk, a másolatok pedig csak kullogtak és kullognak utánunk. 

2022 nyarán megcsináltuk életünk első nyereményjátékát, egy új, egyedi üdítővel. Ez lett a TITKOS Tutti Juice, amelyben elrejtettünk 3 titkos gyümölcs ízt és a fogyasztóknak kellett kitalálnia milyen ízeket is rejt ez a cukormentes Tutti. A 3 hónapos kampány cégünk életében meghatározó volt, mivel az elején, 2020-ban a szülinapomra és névnapomra is azt kértem a családtól, hogy dobjanak össze egy óriásplakátos megjelenésre. A TITKOS kampány ezzel szemben már szinte minden reklámfelületen jelen volt, pl. TV reklám, online megjelenések, óriásplakát, bolti reklámok,  stb… 

Óriási nyereményeket sorsoltunk ki, mivel vissza szerettük volna adni ezzel a fogyasztóinknak azt a sok támogatást és szeretetet, amit kaptunk tőlük a kezdetektől fogva. Ilyen ajándékok voltak, mint például egy új autó, 1 millió Ft, iPhone és sok más apróbb nyeremény. 

Sikeresen lezajlott a nyereményjáték is. Óriási büszkeséggel tölt el minket, hogy ezt megtehettük és öröm volt hallani a játékosoktól, hogy „végre ez nem egy szokványos, vegyél valamit és nyerhetsz játék”! 2022 végére pedig elmondhattuk, hogy a termékünk a Lidl láncot kivéve minden hazai és multinacionális üzletben megtalálható! 

Azóta már 3 új termék is van a tarsolyunkban, rengeteg újdonság és egyedi ötlet, amit 2023-ban meg szeretnénk osztani a kedves fogyasztóinkkal. Már több interjúban is elmondtam, hogy ezt mi nem a pénzért csináljuk, hanem azért, mert élvezzük minden pillanatát. Azt is imádjuk, amikor olyan problémákkal szembesülünk, amikről azt gondoljuk, hogy nincs megoldás, vagy amikor egy várandós anyuka ír, hogy köszöni nekünk, hogy ihat finom tutti-frutti ízű üdítőt, mert ez nélkülünk nem lenne lehetséges! 

A céljaink között most a külföldi terjeszkedés nagy hangsúlyt kapott, mivel nincs még egy olyan egyedi üdítőital márka, mint a Tutti Juice! 

A két fiatal, teljes életenergiájukat belerakják az álmaikba és csak azért csinálják, mert élvezik, minden percét. Ettől lesz egyedi a Tutti! Mi robogunk továbbra is rendületlenül előre, nem másokat követve/másolva. Várjuk régi és új fogyasztóinkat a tutti-frutti imádók családjába! Peccints rá te is!”

Iratkozz fel hírlevelünkre! (akciók, hírek, újdonságok)

hu_HUHungarian